FRIDAAAY IS OVER,TYP!?

Nej nu ska jag inte vara så sorlig för de gör de hela inte alls trevligt!,eller :D
Aja kom hem vid typ halv elva har träffat vänner snackat, och dansat hah oseriöst dåra,tränade även lite när jag kom hem ska testa den där bilden jag la upp förr föra inlägget aja ska berätta mer om den sen. Iallafall när jag kom hem skypade jag med erik och amanda hah sköna männsikor de där, ja de va ju otroligt trevligt sen skypade jag ett tag med noah och sen ososialaste männsikorna på jorden (inte jag dåra ;) ) anna och humla men aja dom fick klara sig själva sen :) Mer har jag typ inte gjort hoppas de blir gnesta dagen imorgon dåda!, blir de cp väder är de ju bara glöm och dröm TYP?
Mer har jag typ inte och säga! jo juste att jag är sjukt glad just nu inget att tänka på inga läxor inget att göra i skolan och bli klar med aa INGET!, så de e fett niceeee ! Men nu ska jag lyssna lite musik sen fixa mig lite sen sova.
Vi hörs imorgon PUSS PUSS!
Ni får en bild på mig och hur jag ser ut för tillfället!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback