Svara på 20 skönhets frågor!

Tänkte köra detta i ett videoinlägg egentligen men eftersom jag är alldeles för seg för de och inte så mycket tid så kör vi skriv istället!
  1. Vad använder du för fondation? - Lorial- True much finns att köpa i dom flesta buktiker, och den är flytande!
  2. Hur ofta använder du ansiktsmask och scrub? - Jag använder ansiktsmask ganska ofta,aldrig scrub.
  3. Sminkar du dig varje dag? - Ja, oftast gör jag de
  4. Kan du gå till skolan osminkad? - Alltså ja de kan jag men helst inte, trivs bättre i sminkad!
  5. Lägger du mycket pengar på skönhets grejer? - Ja ganska men lägger mer pengar på kläder än smink
  6. Vad använder du för mascara? - 2000 calories Max factor
  7. Hur många gånger tvättar du ditt ansikte per dag? - 1 gång på kvällen.
  8. använder du ögonbrynspenna och eyeliner?- Ja för de mesta men inte så ofta eyeliner
  9. Går du efter alla dessa regler om skönhet? - Nej jag tar hand om mig själv på mitt sätt och de har funkat bra.
  10. Tvättar du dina sminkborstar?- Nej, varför ska man de? man använder ju ändå dom igen endå.
  11. Gillar du läppstift/läppglans? - Ja men bara ljusrosa och typ beige helst läppglans
  12. Om du bara fick klara dig på en produkt , vilken skulle du välja då? - Ögonbryns penna
  13. Använder du concealer? - Nej min fondation täcker det.
  14. Får du ofta finnar - Nej inte alls ofta nån enstaka i månaden kanske
  15. Vad rengör du dig med? - Rengörings gel från Olive
  16. Har du fixade ögonbryn?, Ja en vän till mig har noppat dom och färgat dom,ska även gå till en skönhets salong och fixa dom innan avslutningen
  17. Använder du puder? - Gjorde de förut men inte längre för de blir bara ojämt och fläckigt för de mesta
  18. Dricker du ofta vatten?,Ja har alltid en vattenfalska på rummet i skolan och i väskan, vatten är bra för hyn!!'
  19. Tycker du ögonfrans böjare hjälper något?- Ja lite men inte alls mycket.
  20. Ger chocklad finnar? - Ja, och de stör jag mig på eftersom jag är beroende! :D



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback