As bra dag!

Hejsan älsklingar!,dagen har vart jätte bra först vaknade jag av att de va sjukt varmt i rummet sen väckte jag amanda för att vara lite busig!^^
sen käka vi god frukost och fixade oss hade lite olika planer för dagen men de fick bli såhär pisa skjusade oss till Järna där käkade vi på burger king och träffade även emil & edwin sen va vi med dom ett tag sen drog vi till ica och köpte glass mums!, ibland får man tjocka sig, men inte för mycket då blir de inte bra nej nej!, sen mot slutet träffade vi oliver och vi gick då till tåg station och va där ett tag och flummade massor (hehe)
sen åkte vi hem med fyra tåget, så nu e jag hemma och ska snart typ käka sen ut och springa, dusha och packa till klassresan för de kommer jag inte hinna på måndag eller tisdag! Ha de bra så länge, lägger upp dagens outfit strax oxå, Puss Puss :P
image description


Kommentarer
Alizze

http://alizzze.blogg.se/

Alla är naturligt vackra, så skicka en bild och bli länkad!<33



Blogg: http://alizzze.blogg.se/
2012-05-13 @ 17:32:25




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback