Bilder - Vidablick

Jag,amanda,arvid,oskar,emil,humla och vendela !
8-9 meters höjd upp i luften/trädet sjukt kul, man hoppade ner baklänges sen!
denna var läskigast..säger så här trädet satt inte fast i marken och de va 9 meters höjd sen hoppar man ner
dukigt dorian!
Så jäkla glad jag va!, LOVE LIFE!
coolingar!
Klassen, och våra lärara kom och hälsa på för dom hade vägarna förbi ( inte jag som suddat amandas ansikte)
De va ju ganska högt ja
Filip
Humla,jag,amanda,melinda och cirre
Vi grillade marcsmellos (stavning)
sandra...olala min tröja oxå!
massa aktiviteter!
Jag , mathilda och amanda
jag och sandra på topp!
Vi satt vid elden och sjöng låtar och grillade
filip & magda

De va dom mesta finns fler men ja dom kommer väll ibland, snart ska jag käka pizza sen kanske träffa amanda!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback