FUCK LIFE

Jag vänder mig om och ser allt som allt man börjar från början, allt snurrar allt är rörigt!,Vettefan vad som händer!
Förmodligen är de ganska mycket i skolan just nu de är ju så att om 2 veckor ska mina föreldrar iväg på ett möta med mig mentor och rektor och prata om dyscalkuli (stavning) , och de är som dysklecsi fast siffror och de känns jobbig att tänka på de eftersom jag absolut inte vill ha de och absolut egentligen inte har tid för de!, jag måste hinna med massa pluggande och de ska gå på 1 månad!...1 MÅNAD!
Livet är sjukt segt just nu, så släpper allt jag har i händerna och sattsar på skolan just nu!,bloggen kommer jag ha men bloggar förmodligen inte lika mycket dom sista veckorna med bloggning ska de bli självklart!:D
Kände att jag behöve snacka ut lite!,Tack!
Pusssss!♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback